فروش گارانتی و بسته های گارانتی متنوع

گارانتی و BSI خودرو BMW , MINI

فروش گارانتی و بسته های گارانتی متنوع

گارانتی و BSI خودرو BMW , MINI

.....

فروش گارانتی و بسته های گارانتی متنوع

با تمدید یا دریافت بسته های متنوع گارانتی و BSI پرشیاخودرو، خودروهای BMW - MINI خود را در برابر هزینه های غیر منتظره و سنگین تعمیرات و خرابی زود هنگام قطعات بیمه کنید. پوشش بسته های متنوع گارانتی و BSI پرشیا خودرو ضمن ایجاد اطمینان از دریافت مستمر و پیوسته خدمات پس از فروش استاندارد BMW - MINI ، باعث حفظ ارزش خودروی شما در بازار معاملات خودرو خواهد شد.

 برای محاسبه آنلاین قیمت بسته گارانتی یا BSI مورد نظر خود بر روی آدرس warranty.persiakhodro.ir کلیک نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزییات انواع بسته های گارانتی ثانویه و سرویسهای دوره ای BSI ، لطفاً مفاد دفترچه گارانتی را مطالعه فرمایید.

 

محاسبه آنلاین قیمت بسته گارانتی یا BSI فرم مشاوره رایگاه گارانتی و BSI

 

 

دانلود دفترچه گارانتی دانلود دفترچه راهنمای مشتریان دانلود بروشور بسته‌های متنوع گارانتی و BSI
بسته های متنوع گارانتی و BSI ثانویه پرشیاخودرو بسته های متنوع گارانتی و BSI ثانویه پرشیاخودرو بسته های متنوع گارانتی و BSI ثانویه پرشیاخودرو

 

خرید آنلاین بسته های گارانتی و BSI

باستحضار میرساند جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی، سفارش و خرید کلیه بسته های گارانتی ثانویه و BSI در فروشگاه آنلاین پرشیاخودرو قابل انجام بوده و 5 الی 10 درصد تخفیف بیشتر به متقاضیان سفارش آنلاین تعلق میگیرد.

  • انواع بسته های خدمت در فروش گارانتی و BSI

    با توجه به انتخاب شما مشتری گرامی در وهله اول و همچنین اعلام نظر کارشناس شرکت پرشیا خودرو در خصوص شرایط فنی، کارکرد و سوابق سرویسهای دوره ای مستند خودرو در نرم افزار جامع خدمات پس از فروش پرشیا خودرو، برای کلیه خودروهای با مدل بالای 2014 و کارکرد کمتر از 100 هزار کیلومتر، یکی از بسته های گارانتی GOLD، SILVER، BRONZE، BSI INDIVIDUAL، BSI PERFECTION، BSI ECONOMY، با شرایط فنی، زمان و کارکرد محدود، قابل ارائه می باشد.

    شما مشتری گرامی می توانید با پیش خرید بسته های متنوع سرویس های دوره ای (BMW Service Inclusive)  یا BSI خودروی ب ام و خود برای مدت 1 الی 2 سال، ضمن دریافت تخفیف ویژه در هزینه کلی سرویس ها، با آسودگی خاطر به هر یک از نمایندگی های رسمی پرشیا خودرو در سطح کشور مراجعه و بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافی ناشی از نوسانات ارزی، افزایش قیمت قطعات و هزینه اجرت و خدمات، از خدمات سرویس های دوره ای شبکه پرشیاخودرو و نیز سرویس ها و خدمات ویژه مخصوص این بسته ها بهره مند شوید.

    دانلود راهنمای سریع انواع بسته های فروش گارانتی و BSI

     

     

    خرید آنلاین بسته های گارانتی و BSI

    باستحضار میرساند جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی، سفارش و خرید کلیه بسته های گارانتی ثانویه و BSI در فروشگاه آنلاین پرشیاخودرو قابل انجام بوده و 5 الی 10 درصد تخفیف بیشتر به متقاضیان سفارش آنلاین تعلق میگیرد.

     

  • مزایای پوشش گارانتی ثانویه برای خودروهای BMW و MINI

    1. آسودگی خاطر از پوشش هزینه های گاهاً بسیار سنگین جهت رفع ایرادات فنی پنهان و محتمل در خودرو
    2. ارائه خدمات وسیع گارانتی برای تمامی قسمتهای خودرو
    3. امکان انتخاب یکی از بسته های گارانتی GOLD، SILVER، BRONZE از 1 تا 2 ساله بسته به کارکرد و وضعیت سلامت خودرو
    4. ارائه خدمات پس از فروش در 13 نمایندگی مجاز پرشیا خودرو در سراسر کشور
    5. ارائه خدمات رایگان امداد بالینی و حمل شهری خودروهای تحت پوشش گارانتی در سراسر کشور
    6. استفاده از نرم افزارها و قطعات یدکی اوریجینال Genuine شرکت BMW برای رفع ایرادات فنی
    7. امکان اضافه کردن پوشش گارانتی خودرو تا کارکرد 100 هزار کیلومتر
    8. امکان دریافت خدمات متنوع خودرویی پرشیا خودرو با تخفیفهای ویژه ؛ مختص دارندگان بسته های گارانتی
    9. افزایش ارزش مبادلاتی خودرو و امکان انتقال پوشش ارزشمند گارانتی به مالک بعدی

  • مزایای سرویس های دوره ای گارانتی ثانویه BSI

    1. امکان انتخاب و پیش خرید یکی از بسته های متنوع BSI ECONOMY (سرویسهای اقتصادی)، BSI PERFECTION (سرویسهای حرفه ای) و BSI INDIVIDUAL (سرویسهای ویژه) بمدت 1 الی 2 سال و آسودگی خاطر از عدم پرداخت هرگونه هزینه اضافی ناشی از نوسانات ارزی، افزایش قیمت قطعات و هزینه اجرت و خدمات
    2. گستردگی خدمات پس از فروش در 13 نمایندگی مجاز پرشیا خودرو در سراسر کشور
    3. امکان دریافت و خرید سرویسهای BSI بصورت آنلاین و بدون محدودیت کیلومتر
    4. امکان دریافت خدمات خودرویی متنوع پرشیا خودرو با تخفیفهای ویژه ؛ مختص دارندگان بسته های BSI
    5. اطمینان خاطر از حفظ سلامت فنی خودرو و کسب نهایت کیفیت و لذت رانندگی

  • سوالات متداول گارانتی و BSI

    • سوال: چگونه از وضعیت گارانتی خودرو BMW و MINI مورد استفاده ام مطلع شوم؟
    • پاسخ: برای اطلاع از آخرین وضعیت اعتبار گارانتی خودرو مورد استفاده خود، لطفاً شماره شاسی خودرو را به همراه کد ملی مالک به شماره موبایل و واتساپ/تلگرام 09391721962 پیام داده و یا با واحد گارانتی دفتر مرکزی پرشیا خودرو به شماره ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی 1129 یا 1448 تماس حاصل فرمایید.

     

    • سوال: برندهای BMW و MINI دارای محصولات بسیار با کیفیتی هستند. چه لزومی دارد بعد از اتمام دوره گارانتی اصلی، پوشش گارانتی ثانویه به خودرو اضافه شود؟
    • پاسخ: خودروهای BMW و MINI با بالاترین استاندارد کیفی و ایمنی تولید شده و جزو محصولات پریمیوم در مارکت دنیا هستند و طبیعتاً شما با راندن این محصولات ، با سطح بسیار بالای کیفیت، اطمینان از عملکرد و ایمنی روبرو هستید ، اما با توجه به شرایط آب و هوایی، ترافیکی و جاده ای خاص حاکم بر کشور، ممکن است در شرایطی، خودروی شما دچار ایرادات پیچیده فنی و پرهزینه شود. تمدید یا دریافت بسته های جدید و متنوع گارانتی و BSI پرشیا خودرو، از خودروی BMW/MINI شما در برابر هزینه های غیر منتظره و سنگین تعمیرات و نیز خرابی زودهنگام قطعات محافظت خواهد کرد.
    •  از طرف دیگر پوشش گسترده بسته های متنوع گارانتی و BSI ثانویه پرشیا خودرو، ضمن ایجاد اطمینان از دریافت مستمر و پیوسته خدمات پس از فروش استاندارد BMW/MINI ، باعث حفظ ارزش خودروی شما در بازار معاملات خودرو خواهد شد.

     

    • سوال: تفاوت گارانتی ثانویه با گارانتی اولیه خودرو در چیست؟
    • پاسخ: پوشش گارانتی اولیه، جزو پوششهای ملزوم در هنگام فروش خودرو توسط هر خودروساز بوده و از 2 سال//40 هزار کیلومتر (خودروهای متفرقه) تا 5 سال // 150 هزار کیلومتر (خودروهای پرشیاخودرو) قابل ارائه می باشد. مفاد مندرج در گارانتی اولیه مطابق با آیین نامه گارانتی پرشیا خودرو و قانون و آیین نامه سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می باشد.
       گارانتی ثانویه، پوششهای جدید گارانتی مختص شرکت پرشیا خودرو می باشد که ضمن رعایت الزامات و آیین نامه های سازمانهای نظارتی، انواع مختلفی از سرویسهای فنی و تخفیفهای ویژه از خدمات و محصولات مختلف پرشیا خودرو را در سه مدل گارانتی GOLD، SILVER و BRONZE و تا کارکرد 100 هزار کیلومتر به انواع خودروهای BMW/MINI ارائه میدهد.  

     

    • سوال: در پوشش گارانتی اصلی و اولیه خودرو، یکسری قطعات و یونیتهای خودرو دارای محدودیت کیلومتر و یا کارکرد بودند. آیا این محدودیتها برای گارانتی ثانویه خودرو نیز پا برجاست؟
    • پاسخ: در گارانتی ثانویه محدودیتهای گارانتی فقط به قطعات مصرفی، لامپها و سیستم کنترل آلایندگی (ذکر شده در دفترچه راهنمای گارانتی و BSI ثانویه) اشاره داشته و سایر موارد مندرج در بسته گارانتی فروخته شده ، بدون هیچ محدودیتی به اندازه کل اعتبار کارکرد (20 تا 40 هزار کیلومتر) یا طول دوره بسته خریداری شده (12 الی 24 ماه) اعتبار خواهند داشت. 

     

    • سوال: چرا در دوره گارانتی، حتما باید جهت انجام سرویسهای دوره ای به نمایندگی مجاز پرشیاخودرو مراجعه نمود؟
    • پاسخ:  صرف نظر از روش رانندگی و نگهداری از خودرو، یکی از شروط لازم برای حفظ سلامت فنی و عمومی هر خودرویی بخصوص خودروهای پیشرفته و حساس BMW/MINI ، انجام منظم سرویسهای دوره ای در نمایندگیهای مجاز پرشیا خودرو و نیز انجام بازدیدهای عمومی و چکاپهای تخصصی جهت بررسی وضعیت کلیه قسمتهای خودرو می باشد تا از بروز ایرادات فنی و آسیبهای شدید و پرهزینه به خودرو در آینده جلوگیری شود. این سرویسهای دوره ای بنابر شرایط جاده ای، ترافیکی و آب و هوایی کشور ایران روی بهینه ترین حالت یعنی 5000 کیلومتر کارکرد ( ± 1000 کیلومتر) تنظیم شده اند تا خودرو همواره بهترین کارایی خود را حفظ نماید. 
    • از سوی دیگر تکنسینها و کارشناسان فنی شاغل در پرشیا خودرو و نمایندگی های مجاز آن، ضمن بهره گیری از بهترین و بروزترین ابزارآلات و تجهیزات تعمیرگاهی پیشرفته، همواره تحت آموزشهای تخصصی مستمر و بروز شرکت پرشیاخودرو و BMW  می باشند تا در حین کار روی خودروی مشتریان و انجام پروسه تعمیر و عیب یابی، از سرمایه گرانقدر شما به بهترین شکل محافظت نمایند.
    • با توجه به مشاهده اثرات تخریبی ناشی از تعمیرات مراکز سرویس متفرقه و استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت روی خودروهای آسیب دیده ای که به پرشیا خودرو مراجعه میکنند و سپس مشتری دائمی پرشیا خودرو می شوند، اکیداً توصیه میشود سرمایه ارزشمند خود را فقط و فقط به دست کارشناسان متخصص پرشیا خودرو بسپرید تا همواره آسودگی خاطر داشته و در ضمن پوشش گارانتی خودروی شما به بهترین شکل حفظ شود.

     

    • سوال: آیا اگر در دوره گارانتی خودروی من دچار مشکل شود، قطعات معیوب تحت پوشش گارانتی با قطعات اصلی تعویض میگردد؟
    • پاسخ: تمامی قطعات مورد استفاده جهت رفع ایرادات فنی خودروهای دارای گارانتی اولیه یا ثانویه،  از نوع Genuine اصلی BMW خواهد بود.

     

    • سوال: چرا برای گارانتی خودروها بسته های مختلف طلایی، نقره ای و برنزی تعریف شده است؟ چه تفاوتی با هم دارند؟
    • پاسخ: اعطای بسته های گارانتی ثانویه GOLD، SILVER و BRONZE به یک خودرو در واقع به وضعیت کلی کیفیت فنی خودروی متقاضی اشاره دارند. در صورتیکه یک خودرو در تمام طول دوره گارانتی اولیه مراجعات منظم به نمایندگی جهت انجام سرویسهای دوره ای داشته و قبل از اتمام گارانتی فعلی خود ، متقاضی بسته گارانتی ثانویه باشد، و یا یک خودروی صفر کیلومتر بعد از چک فنی موفق اعطای گارانتی ، میتواند بسته گارانتی GOLD یا SILVER و یا BRONZE را انتخاب نماید.
    • در صورتیکه طبق نظر کارشناسان فنی پرشیاخودرو در چک فنی اعطا گارانتی، سیستم و یونیتهای برقی خودرو دچار ایراد غیر قابل رفع باشد، به خودرو بسته گارانتی SILVER پیشنهاد میشود.
    • در صورتیکه طبق نظر کارشناسان فنی پرشیاخودرو در چک فنی اعطا گارانتی، سیستم موتور یا گیربکس خودرو دچار ایراد غیر قابل رفع باشد، به خودرو بسته گارانتی BRONZE پیشنهاد میشود.
    • با توجه به احتمال بروز خرابیهای غیر مترقبه و قیمت نسبتا بالای قطعات یدکی اصلی BMW و تعمیرات، خرید هر یک از این بسته ها با قیمت ناچیز، میتواند آسودگی خاطر از عدم پرداخت هزینه سنگین تعمیرات و اطمینان از تامین بموقع قطعات و انجام آن در نمایندگی مجاز برای شما ایجاد نماید. 

     

    • سوال: با توجه به تخفیفهای جذاب شرکت پرشیا خودرو در خرید بسته های گارانتی و BSI ، چگونه میتوانم از حداکثر تخفیف خرید بسته های گارانتی و BSI استفاده کنم؟
    • پاسخ: برای بسته های متنوع و جذاب گارانتی و BSI ثانویه، تخفیفهای عمومی مختلفی در نظر گرفته شده که در آنها، وضعیت فنی و کارکرد فعلی خودرو، سوابق قبلی مشتری در شبکه خدمات پس از فروش پرشیاخودرو و نیز اقدام به استمرار بسته های ثانویه قبلی، قبل از انقضاء، تاثیر بسیار زیادی در قیمت تمام شده بسته ها دارند که به نسبت هزینه های جاری اجرت و خرابی محتمل قطعات و یونیتهای هر خودرو، برای مالکین خودروهای BMW/MINI بسیار جذاب می باشند.
    • همچنین خرید همزمان بسته گارانتی 2 ساله GOLD و سرویسهای دوره ای BSI INDIVIDUAL (بسته پلاتینوم)، مشتری را مشمول دریافت تخفیف ویژه خواهد کرد.
    • شایان ذکر است سوابق کارکرد تمامی خودروها در سیستم یکپارچه خدمات پس از فروش پرشیاخودرو ثبت می شود و لذا سوابق انجام منظم سرویسهای دوره ای خودروها به دست تکنسینهای متخصص و باتجربه در نمایندگیها مجاز پرشیاخودرو در سراسر کشور، باعث کاهش چشمگیر هزینه های جاری خودرو و نیز افزایش تخفیفات ویژه بسته های گارانتی ثانویه در خریدهای بعدی خواهد شد.      

     

    • سوال:  من در شهری زندگی میکنم که پرشیاخودرو در آن شهر نمایندگی ندارد. اگر خودروی من دچار مشکل شود، چگونه باید سرویس پرشیا خودرو را دریافت کنم؟
    • پاسخ: با توجه به تعداد فعلی نمایندگی های مجاز پرشیاخودرو در کشور، واحد گارانتی پرشیا خودرو طی همکاری کامل با امداد پرشیاخودرو، به کلیه مشتریان محترم دارای بسته های گارانتی و BSI در سراسر کشور خدمات گارانتی و BSI ارائه مینماید.  

     

    • سوال: بسته پلاتینوم چه فرقی با سایر بسته ها دارد؟
    • پاسخ: بسته BSI INDIVIDUAL 2 ساله تنها به همراه بسته گارانتی ثانویه 2 ساله،  ارائه شده و کارت ویژه پلاتینوم با خدمات ذیل به شما تقدیم میگردد:
      • اعمال تخفیف ویژه روی قیمت نهایی بسته ها (گارانتی و BSI ) 
      • پذیرش VIP بدون نوبت در تعمیرگاه مرکزی
      • امکان استفاده از کوپن تخفیف اختصاصی خرید اکتان از هر دو بسته گارانتی و BSI
      • هوم سرویس رایگان: امکان انجام سرویسهای دوره ای BSI در محل درخواستی مشتری (فقط شهر تهران)
      • امداد سراسری حمل خودرو معیوب به نزدیکترین نمایندگی پرشیاخودرو به تعداد نامحدود و رایگان ؛ فارغ از نوع عیب ایجاد شده
      • امکان تعویض قطعات استهلاکی غیر قابل پوشش در گارانتی با استفاده از پوشش BSI (شامل تیغه برف پاك کن، شمع موتور، دیسک ها و لنت هاى ترمز،  بالانس چرخ، تنظیم زوایاى چرخ و ...)

     لازم بذکر است با توجه به قیمت بسته های جداگانه گارانتی و BSI ، پوشش گسترده خدمات، سرویسهای مندرج در بسته های پلاتینوم (همزمان گارانتی و BSI)  و نیز تخفیفات ویژه استمرار گارانتی ، بسته پلاتینوم را در بین مشتریان پرشیاخودرو بسیار محبوب کرده است.  

     

    • سوال: آیا در خرید بسته های گارانتی و BSI امکان پرداخت قسطی وجود خواهد داشت؟
    • پاسخ: علاوه بر خرید نقدی که حداکثر تخفیف را به مشتری ارائه میدهد، امکان خرید اقساطی بسته های گارانتی و BSI نیز وجود دارد که آخرین شرایط پرداخت قسطی را میتوانید با ذکر شماره شاسی خودرو از شماره موبایل و واتساپ/تلگرام 09391721962 واحد گارانتی دفتر مرکزی پرشیا خودرو استعلام نموده و یا شماره ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی 1129 یا 1448 تماس حاصل فرمایید.

     

    • سوال: تا چه کیلومتر کارکردی میتوانم برای خودرو مورد استفاده ام بسته های گارانتی و BSI ثانویه تهیه کنم؟ 
    • پاسخ: خرید بسته های گارانتی و BSI برای کلیه مدلهای BMW/MINI با مدل 2014 به بالا و بدون محدودیت کیلومتر برای BSI و تا کارکرد 100 هزار کیلومتر برای گارانتی امکانپذیر خواهد بود. امکان اعطای گارانتی به خودروهای بالای 100 هزار کیلومتر تنها با تایید کارشناسان فنی و گارانتی مقدور خواهد بود.

     

    • سوال: سرویسهای BSI شرکت BMW در اروپا و امریکا فقط در زمان روشن شدن چراغ اخطار سرویس انجام میشود. چرا در پرشیا خودرو این سرویسها روی 5000 کیلومتر کارکرد تنظیم شده اند؟
    • پاسخ: اساس عملکرد انواع آلارمهای سرویس روی خودروهای BMW/MINI  ، بنابر نحوه رانندگی، کارکرد خودروها در شرایط آب و هوایی و میزان ترافیک مشخص بخصوص در کشورهای اروپایی تنظیم شده اند و بسیاری از عوامل دیگر (مانند کیفیت سوخت و ...) که در راندمان عملیاتی و دوره دوام لوازم مصرفی و سیالات خودرو تاثیر چشمگیر دارند، در محاسبات کامپیوتر خودرو (CBS Data) نادیده گرفته میشود.
    • میزان کارکرد مفید مکانیزمهای اصلی هر خودرو (موتور، گیربکس، ترانسفرکیس و ...) با انواع استاندارد روغن، مایعات یا سیالات مربوطه، بستگی بسیار مستقیم و جدی با نحوه رانندگی، نوع ترافیک، آب و هوا (حداکثر/حداقل دمای محیط، میزان گرد و خاک) ، کیفیت سوخت، و ... دارد. 
    • در منطقه خاورمیانه و بخصوص در کشور ایران، شرایط ترافیکی ، تنوع آب و هوایی و کیفیت سوخت مصرفی برای خودروهای مدرن امروزی نسبت به اروپا یا امریکای شمالی نامساعد بوده و لذا برای حفظ سلامت و کیفیت عملکرد خودروها، لازم است بازه های انجام سرویسهای دوره ای خودرو کاهش یابد و این بازه استاندارد برای خودروهای BMW/MINI و بسیاری از برندهای مطرح جهانی در ایران روی 5000 کیلومتر ( ± 1000 کیلومتر)  تنظیم شده است تا نسبت به عملکرد ایمن و بهینه تمامی مکانیزمهای خودرو اطمینان کافی حاصل شود.

     

    • سوال: کوپن تخفیف ارائه شده در بسته های گارانتی و BSI چگونه قابل استفاده هستند؟
    • پاسخ: کوپن تخفیف اختصاصی بسته های BSI و گارانتی شامل خرید 60 عدد اکتان بصورت یکجا در قرارداد فیمابین شرکت پرشیاخودرو و مشتری و نیز در دفترچه های گارانتی و BSI ثانویه درج شده و قابل استفاده توسط مشتریان محترم در نمایندگیهای پرشیا خودرو در سراسر کشور می باشد.

     

    • سوال: آیا در بسته های گارانتی ثانویه امکان استفاده از خدمات امداد پرشیاخودرو وجود دارد؟
    • پاسخ:  قطعاً. واحد امداد پرشیا خودرو، همسو با سیاستهای مشتری مدارانه واحدهای خدمات پس از فروش و فنی – مهندسی – گارانتی، برای حضور در محل، انجام سرویسهای دوره ای و حمل خودروی مشتریان به نزدیکترین نمایندگی، آمادگی کامل خواهد داشت. برای خودروهای دارای گارانتی ثانویه، حمل خودرو برای ایرادات تحت پوشش گارانتی بصورت رایگان صورت میپذیرد.

     

    • سوال: اگر دیرتر از موعد مقرر انجام سرویس ، (5000 کیلومتر یا حداکثر 1 سال) برای انجام سرویسهای دوره ای مراجعه کنم چه مشکلی برای خودرو و پوشش گارانتی آن اتفاق میوفتد؟
    • پاسخ: عدم رعایت نظم و استمرار انجام سرویسهای دوره ای در فواصل کارکرد و زمانهای مقرر ، موجب وارد آمدن آسیبهای جدی به خودروی شما خواهد شد و در مورد خودروهای پیشرفته BMW/MINI ، با توجه به وضعیت آب و هوایی، ترافیک و کیفیت سوخت، این حساسیت دوچندان میشود. لذا اکیداً توصیه میشود انجام منظم سرویسهای دوره ای خودروهای مورد استفاده تان را طبق برنامه اعلام شده جدی بگیرید تا علاوه بر جلوگیری از خدشه دار/باطل شدن پوشش ارزشمند گارانتی خودرو، نهایت لذت و کارایی را در عملکرد خودروتان احساس نمایید.  (شرایط و ضوابط پوشش گارانتی ثانویه در صفحه 28 آخرین ویرایش دفترچه گارانتی و BSI ذکر شده اند)

     

    • سوال: حداقل کارکرد لازم برای انجام سرویسهای دوره ای BSI خودرو چقدر است؟
    • پاسخ: حداقل کارکرد برای انجام سرویس خودروهای دارای بسته های BSI ، 4000 کیلومتر از آخرین سرویس انجام شده است.

     

    • سوال: آیا تحت پوشش قراردادن باتری اصلی خودرو و نیز باتری SOS در گارانتیهای ثانویه طلایی و برنزی، متضمن شرایط خاصی خواهد بود؟
    • پاسخ: انواع باتریهای خودرو مندرج در لیست بسته های گارانتی ، حداکثر 1 سال یا 20 هزار کیلومتر از تاریخ خرید بسته، مشمول پوشش گارانتی خواهند بود. شرط استفاده استاندارد از خودرو – حداقل کارکرد 10 هزار کیلومتر در سال - جهت پوشش گارانتی باتری خودرو الزامیست.

     

    • سوال: چه مواردی تحت پوشش گارانتی ثانویه خودرو قرار نمیگیرند؟
    • پاسخ: لیست قطعات و خدماتی که تحت پوشش گارانتی ثانویه قرار نمیگیرند در صفحه 32 آخرین ویرایش دفترچه گارانتی و BSI ذکر شده اند.

     

    • سوال: منظور از قطعات مصرفی یا استهلاکی چیست؟
    • پاسخ: مطابق با اعلام قانون و آیین نامه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، منظور از "قطعات مصرفی"، قطعات و موادی است که به طور عادی در طول مدت استفاده از خودرو ، در یک دوره زمانی مشخص تعویض/مصرف میشوند؛ مانند روغنها و روانکارها (مانند روغن موتور، روغن ترمز، روغن هیدرولیک و غیره) ، فیلترها و سرریز کردن یا تعویض انواع سیالات (مانند مایع شیشه شوی، مایع خنک‌کننده موتور و غیره) 
    • قطعات استهلاکی: برخی از قطعات و اجزا ء و سیستم ها با توجه به ماهیت و نوع کاربری، در مدت زمانی کمتر از حد استاندارد معمول فرسوده میگردند و لذا دارای گارانتی محدودتری می باشند ؛ مانند: تسمه تايم؛  تسمه پمپ فرمان هيدروليك؛ تسمه كمپرسور؛ تسمه دينام؛  انواع لامپ؛ شمع‌ موتور؛ لنت ترمز جلو و عقب؛  تيغه‌هاي برف پاك‌كن ؛  فيوزها، شارژ گاز کولر، سیستم صوتی و تصویری، باتری، لاستیک، رنگ، کربن کنیستر – کاتالیست کانورتر – سنسور دوم اکسیژن و ...

     

    • سوال: اگر خودروی من دارای ایراد فنی باشد، آیا امکان خرید گارانتی ثانویه برای آن وجود دارد؟
    • پاسخ: بطور طبیعی تمامی خودروهای دارای گارانتی اولیه و یا ثانویه فعال که دارای سوابق سرویسهای دوره ای منظم باشند، قبل از انقضاء گارانتی فعلی، امکان تمدید قرارداد گارانتی را بدون نیاز به چک فنی اعطاء گارانتی، خواهند داشت. (حتی بصورت خرید آنلاین)
    • سایر خودروهای متقاضی پوشش گارانتی، چنانچه دارای گارانتی قبلی با سوابق سرویس منظم در نمایندگیهای مجاز پرشیاخودرو نباشند، میبایست چک فنی اعطای گارانتی توسط کارشناس فنی نمایندگی برای خودروی آنها انجام شود. چنانچه خودرو بدون ایراد فنی تشخیص داده شود، اعطای گارانتی بلامانع است.
    • اما در صورتیکه ایرادات فنی در خودرو تشخیص داده شود، ابتدا می بایست مشتری نسبت به رفع ایرادات تشخیص داده شده اقدام و وضعیت خودرو را کاملا استاندارد نماید. 
    • به عنوان یک پیشنهاد ویژه برای مشتریان محترم متقاضی خرید گارانتی ثانویه ، تا 10 درصد تخفیف در هزینه قطعات لازم برای رفع ایرادات خودرو قبل از اعطای گارانتی قابل ارائه می باشد.        
           

     

    • سوال: آیا اگر خودرویی در پارکینگ منزل خواب و بدون استفاده باشد آیا باز هم نیاز به انجام سرویس های دوره ای دارد؟
    • پاسخ: بله قطعاً. 
    • اصولا سلامت فنی بسیاری از مکانیزمهای مکانیکی و اجزای آنها و نیز یونیتهای الکترو-هیدرولیکی در یک سیستم پیچیده به هم مرتبط مثل خودرو، به کارکرد استاندارد کل سیستم و عملکرد پیوسته و روتین اجزای داخلی آن با هم، ارتباط مستقیم دارد. به عبارت دیگر گردش صحیح و مستمر مایعات، روغنها و سیالات، کارکرد منظم اجزای متحرک سیستمهای الکترومکانیکی مانند موتور و اجزای آن مثل توربوشارژر، سنسور اکسیژن، رادیاتور و سیستم خنک کننده موتور، گیربکس ، سیستم انتقال قدرت، انواع باتریها، سیستم تهویه مطبوع و کمپرسور، چرخها و سیستم ترمز، سیستم تعلیق و .... باعث سلامت فنی و عملیاتی کل این مجموعه ها و اجزای بین آنها می شود.
    • بر خلاف تصور عموم،  در خودرویی که به مدت طولانی در پارکینگ به اصطلاح خواب باقی میماند، بسیاری از ارتباطات عملیاتی اجزای داخلی خودرو اتفاق نیفتاده و در عین حال جذب رطوبت و گرد و خاک محیط، به مرور علاوه بر استهلاک شدید اجزای داخلی و قطعات متحرک مانند اورینگها، بلبرینگها و ... ، سایر مواد مصرفی مانند انواع باتریها، روغن، سیالات، مایع خنک کننده، روغن ترمز و انواع فیلترهای مصرفی خودرو ، دچار تغییر کیفی و افت شدید عملکرد میشوند. بطوریکه در برخی از خودروهای بدون استفاده، بعد از 1 سال امکان استارت و حرکت با خودرو وجود نخواهد داشت ؛ مگر اینکه همه قطعات و موارد مصرفی آن تعویض شوند. در کنار این موارد، لاستیکها و چرخها، اجزای سیستم تعلیق و رنگ و اجزای بدنه خودرو نیز از این آسیب تدریجی در امان نخواهند بود.
    • لذا اکیداً توصیه می شود حتماً از خودروهای BMW/MINI در اختیار خود بطور منظم و دوره ای استفاده نمایید تا ضمن حفظ پوشش گارانتی خودرو، از سرمایه ارزشمندتان محافظت نمایید. 

     

    • سوال: چگونه میتوانم از هزینه های بسته های مختلف گارانتی و BSI ثانویه مطلع گردم؟
    • پاسخ: شما میتوانید با مراجعه به وبسایت پرشیا خودرو – قسمت بسته های گارانتی (به آدرس ذیل) ، نسبت به وارد کردن اطلاعات درخواستی در مورد خودرو و استعلام قیمت انواع بسته های گارانتی و BSI اقدام نمایید. قیمتهای محاسبه شده در وبسایت، قیمت خام بسته ها بدون مالیات بر ارزش افزوده و نیز بدون در نظر گرفتن تخفیفهای ویژه خودروی شما اعلام میگردند و لذا برای دریافت قیمت نهایی بسته های درخواستی، میتوانید شماره شاسی خودرو را به همراه کد ملی مالک به شماره موبایل و واتساپ 09391721962 پیام داده و یا با واحد گارانتی دفتر مرکزی پرشیا خودرو به شماره ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی 1129 یا 1448 تماس حاصل فرمایید.

    https://www.persiakhodro.ir/Topics/2066/guranty
     

    • سوال: آیا امکان خرید بسته های گارانتی و BSI ثانویه بصورت آنلاین وجود دارد یا حتما باید بصورت حضوری مراجعه کنم؟
    • پاسخ:  انتخاب و خرید بسته های گارانتی و BSI به تازگی در فروشگاه اینترنتی پرشیا خودرو فعال شده و شما میتوانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه پرشیاخودرو نسبت به انتخاب بسته و رزرو آنلاین آن اقدام نمایید. بمحض رزرو آنلاین، اطلاعات درخواستی شما و سوابق خودرو توسط کارشناسان واحد گارانتی بررسی و بعد از اعمال تخفیف های مربوطه + 5 تا 10 درصد تخفیف بیشتر مخصوص خرید آنلاین، قیمت نهایی بسته به شما اعلام خواهد شد تا بقیه مراحل تکمیل خرید را انجام دهید. (در صورت نبود سوابق خودروی شما در سیستم پرشیا خودرو، جهت خرید گارانتی ثانویه می بایست خودرو تحت چک فنی اعطا قرار گیرد. در این صورت، امکان اتصال شما به سیستم نوبت دهی تعمیرگاههای مرکزی پرشیا خودرو و یا حمل خودرو با امداد وجود خواهد داشت.)
      بعد از پرداخت آنلاین و تکمیل خرید، قرارداد و کارت گارانتی یا BSI به آدرس شما ارسال میگردد.

     

 

    تلفن واحد امداد پرشیاخودرو : ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱، ۱۲۹۶ ، ۱۱۲۹